home over ons facebook

Ook de verzorging van uw huwelijksfeest is bij Pegasus onder goede 'vleugels'.

De kasteel-en barsalon uitstraling zorgt voor een ongeloofelijk romantisch effect. Doordat Party Centrum Pegasus ideaal gelegen is aan de prachtige jachthaven, kunnen de schepen, gorzen, speedboten en jachten perfect dienen als decor voor uw fotoreportage. Uw of onze professionele fotograaf kan er uiteraard voor zorgen dat uw meest waardevolle momenten worden vastgelegd.
Zo zijn zijn er bij ons ontelbare mogelijkheden. Wat dacht u bijvoorbeeld van een bekende Nederlandse artiest die exclusief uw mooiste dag komt opluisteren!
Een aankonst bij Party Centrum Pegasus in een prachtige trouwkoets met tweespan? Als dat niet voor een authentieke sfeer zorgt... Een schitterende bruidstaart en een feestelijke toast op de toekomst, Een gezellig famillie-diner en een uitbundige feestavond met ter afsluiting spectaculair (stil) vuurwerk boven de haven! Speciale effecten met ballondecoraties of een grote show-bruidstaart met vuurwerk in Africaanse stijl. Hoe u uw huwelijksfeest ook wenst, u kunt er van overtuigd zijn dat het bij Pegasus altijd een succes zal zijn.
Deze site geeft u alvast een kleine indruk van onze mogelijkheden. Uiteraard kunnen onze arrangementen zowel uitgebreid als vereenvoudigd worden.
Over de muziekale verzorging hoeft u zich geen zorgen te maken. Dansen op muziek van artiesten, een bandje of drive-inn show, u zegt het maar ! Uiteraard is daarbij ook gedacht aan licht- en geluidseffecten. Dankzij onze grote terrasruimte en barbecuefaciliteiten kan uw festiviteit ook een zomers buitenfeest worden. Ook daar kunnen we de volledige aankleding verzorgen.
Welbeschouwd komt het er op neer dat u zelf bepaalt hoe u uw feest wilt hebben. Niets is te gek en vrijwel alles is mogelijk. Kortom, wij informeren, adviseren en begeleiden bij de programmering en realisatie van uw evenement. Tot in de puntjes ! 'Uit eten' of feesten in partycentrum pegasus is stappen in een ander tijdperk, een andere wereld !
Bent u geinteresseerd ? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak, waarna we om de tafel kunnen gaan zitten om een programma af te stemmen op uw wensen.
Laten we elkaar eens ontmoeten

Het team van Pegasus