home over ons facebook

Je bent gastvrij, kan goed plannen en organiseren en zorgt ervoor dat alles op rolletjes verloopt binnen ons restaurant zodat onze gasten altijd tevreden de deur uit gaan . Herken jij jezelf in deze omschrijving en heb je al enige  ervaring in de horeca? Dan hebben wij een leuke en uitdagende functie voor jou! Wij zijn op zoek naar een:

(Eerste) medewerker bediening / Assistent Bedrijfsleider
(Ridderkerk, 32- 40 uur per week)

Wat ga je doen als onze nieuwe assistent Bedrijfsleider?
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het aansturen van het team en zul je meehelpen in de bediening. Met de door jouw opgedaande ervaring in de horeca zorg je ervoor dat alles goed loopt binnen ons restaurant. Je helpt mee met de bediening van onze gasten en zorgt ervoor dat hun niets ontbreekt. Zo ben je altijd goed op de hoogte van wat er op de werkvloer speelt en heb je de ervaringen en wensen van onze gasten goed in beeld. Tevens denk je mee met de verdere ontwikkeling van ons restaurant, denk hierbij aan promotie om ons concept nog succesvoller te maken. Daarnaast ben je dagelijks verantwoordelijk voor:

• het aansturen van het team, dat bestaat uit 10 enthousiaste collega’s;
  • het maken van de roosters;
  • de inkopen/bestellingen voor het restaurant;
  • reserveringen aannemen;
  • het zelfstandig regelen van besprekingen voor bruiloften en partijen.

Kortom, jij bent mede-verantwoordelijk voor het succes en de groei van Pegasus.

Wat verwachten we van jou?
Om ons team bij Pegasus compleet te maken zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die al enige ervaring heeft in de horeca, een echte gastheer/vrouw is en het leuk vindt om leiding te geven aan een team. Daarnaast vragen wij:

• een afgeronde MBO 3 of 4 opleiding, bij voorkeur richting de horeca;
  • een diploma voor sociale hygiëne. Heb je deze nog niet, maar ben je wel bereidt om deze te halen? Geen probleem, dit kunnen wij voor je regelen;
  • jouw beschikbaarheid op in ieder geval donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag, want dit zijn onze drukste dagen.

Wat kun jij van ons verwachten?
Naast een leuke werkplek en gezellige collega’s, bieden wij ook:

• een contract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • een goed salaris gebaseerd op je leeftijd en ervaring.

Wie zijn wij?
Pegasus bestaat ruim 25 jaar en is goed bekend in Ridderkerk en omstreken. Binnen ons restaurant werken wij met het Magic Bites concept, wat inhoud dat  onze gasten kunnen kiezen uit 50 diverse bistro gerechtjes.
Daarnaast worden er bij ons ook bruiloften en partijen gehouden

Ben jij enthousiast over deze functie?
Dan willen wij jou graag leren kennen. Solliciteer direct door jouw motivatiebrief en CV te mailen naar info@pegasusridderkerk.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op! Heb je eerst nog wat vragen over deze vacature voordat je solliciteert? Neem dan gerust contact op met Astrid Boersma via 0180-433902.