home over ons facebook

Beleef het meest aangeklede avondje uit in Pegasus

Om te beginnen willen wij u bedanken voor de interesse die u toont om uw feestelijke gebeurtenis te gaan vieren in Pegasus.
Met dit informatie pakket willen wij u een indruk geven wat de mogelijkheden zijn.

Het hart van Pegasus ligt bij het vieren van creatieve, spraakmakende feesten.
Verrassend en spectaculair zijn daarbij de toverwoorden. Voor zowel grote als kleine gezelschappen kan een volledig programma in elkaar worden gedraaid.
In samenspraak met u stellen we een thema vast en doen we voorstellen voor de exacte invulling hiervan.

Zo geniet u een avond of middag lang van een feestelijk diner met een vermakelijke omlijsting. Uiteraard is ook onze bediening er voor om het u helemaal naar de zin te maken.
Onze mensen zijn er voor opgeleid om zowel voor, tijdens als na het feest net even wat meer persoonlijke aandacht te schenken. Tel bij dit alles nog eens de sfeervolle ambiance van
Pegasus op en uw bezoek aan ons Partycentrum kan alleen nog maar uitdraaien op een werkelijk weergaloos feest!

Graag nodigen we u uit om onder het genot van een drankje de mogelijkheden voor uw feest of diner te bespreken.
We heten u van harte welkom op de mooiste locatie van Ridderkerk.

Het team van Pegasus

Proef de sfeer